Helgen och ett Julpaket

Helgen blev inte så hektisk som jag trodde, men trött var jag igår kväll efter att ha jobbat en massa! I fredags gick vi ut själva, utan massa andra som vi alltid gör annars. Vi gick till Haket som har byggt om och inte alls är lika mysigt längre, men det var lika god mat som vanligt iallafall. Vi delade på en flaska rosévin till maten, och efter ett och ett halvt glas räckte det för min del som varit uppe sen halv 6 på morgonen! Det var meningen att vi skulle gå till Mento och sätta oss i baren och dricka en mojito, men det fick bli en kopp te istället :)

Lördagen jobbade jag som planerat men slapp spelningen på kvällen - alltså satt jag hemma i myskläder och tittade på film och åt choklad. Välförtjänt lördagskväll tycker jag!

Igår jobbade jag till halv åtta på julskyltningen, det var mycket folk i stan men man vet ju själv hur man är när man går på den - inte in i butiker. Folk kom mest in för att värma sig och fråga om femmor till toaletterna som vanligt.

Idag har jag gått upp ganska tidigt (för att vara ledig) sen hann jag med både frukost och lunch innan jag åkte in till stan för att fixa med en julklapp... Sen gick jag hem till Fia och lilla Nikki, var där ett tag sen gick vi en snabb runda på stan. Pillade bland annat på en väska som jag FETönskar mig i julklapp inne på Spirit. Wow vad fin den är, det är inte klokt!

Imorgon ska jag till Malmö och ha butiksekonomi, jag är så otroligt peppad. Och för att citera Borat: NOT.

Nu ska jag titta på ett Brothers&Sisters avsnitt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback