God Jul!

Tänkte bara kika in och säga god jul, eller god fortsättning nu då. Hoppas alla hade en mysig julafton! Tack för alla God Jul-sms jag har fått, jag befinner mig i Norge och kan därför inte svara på alla för det blir så himla dyrt.

I måndags satte jag mig på tåget till Kastrup därifrån jag skulle flyga till Oslo. Det blåste sjukt mycket, så jag kan ju berätta att det var den värsta flygresan jag har varit med om. När vi skulle landa på Gardemoen varnade kaptenen för att det skulle skaka mycket och det hade han rätt i. Jag trodde helt allvarligt att vi skulle krascha och att jag där och då skulle dö. Det rann tårar längs kinderna när jag tänkte på att jag satt där helt ensam och inte hade fått säga till alla hur mycket jag älskar dom. USCH! Det var riktigt hemskt.

Men vi landade säkert och min väska hade kommit med, så när jag hämtat ut den gick jag och köpte tågbiljett mot Tönsberg. Kom fram till Tönsberg två och en halv timme senare där
syster mötte mig på stationen. Det var en av de skönaste kramarna jag någonsin fått efter den dumma flygresan <3 Vi gick hem till den stora villan och hade mysigt, lagade mat och tittade på tv.

I tisdags gick vi och handlade julgran, och inte vilken julgran som helst. Utan den största jävla julgranen vi hittade. Och den släpade vi sedan genom typ hela Tönsberg, syster och jag. Snacka om träningsvärk i armarna! Men den blev så fin när den kom upp med ljusen och pyntet. Bilder kommer sen! På kvällen kom mamma och pappa direkt från jobbet i den stora hyrbilen och började lassa in julklappar, och sen blev granen ännu finare :) På kvällen blev det rimstuga, kinamat och film. Mysigt!

Berättar om julafton i ett annat inlägg med bilder, annars blir detta alldeles för långt och ingen orkar läsa!

Julpussar och julkramar till alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback