Bingolotto och ett nytt år.

Har precis spelat Bingolotto för första gången på väldigt länge, tror faktiskt bara att jag har spelat en gång innan. Men det gick inget vidare. Vi köpte vars två lotter, och på varje lott var det två spelbrickor - alltså fyra brickor var att ringa in nummer på. Stressigt värre när Lotta Flängberg rabblade Ivar och Bertil, vilket resulterade i att vi bara fick typ halva raden, och hemsidan fungerar inte så vi kan inte kolla resten av numrena som vi inte hann få. Vi kan ju sitta på hur mycket pengar som helst utan att veta om det! (tvivlar på den möjligheten dock)

Imorgon är det sista dagen på detta året, ganska skönt tycker jag. Detta året har varit väldigt händelserikt på både gott och ont, mest ont dock. Jag hoppas på ett bättre nästa! Då tar jag examen, får världens coolaste jobb också vinner jag ju såklart på Lotto, Bingolotto eller Triss och blir stenrik ;) Fast nu ska jag nog ta en dag i sänder och börja kvällen med att lägga fläskfilén i marinad. Imorgon blir det att åka till Väla och köpa champagne och strumpbyxor, förbi Maxi och inhandla läsk (till drinkblandning) och marchaller. Stavas det så? Marchaller.

Sov gott och ta det lugnt imorgon på årets mesta festdag. Gott nytt år önskar jag! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback