Mamma Mia!

Så har man sett Mamma Mia filmen också. Satan vad bra den var! Man satt ju och log och skrattade genom hela filmen. Och speciellt i slutet, tror aldrig jag har skrattat så högt inne i en salong innan. Härligt att så stora skådespelare kan bjuda på sig själva på det sättet! Okej, med en fet check i platådojjan, men ändå. Platåerna, glittret, dansen.. I love it.

Är hemma från jobb fortfarande, vill inte riskera att vara sjuk på lördag när vi ska till Tyskland, eller på måndag när jag börjar skolan. Shit. Skolan. Känns sjukt att jag redan börjar skolan igen, jag som skulle hinna med så himla mycket under sommaren. Well, nu har jag bara ett år kvar och sen får vi se vad jag gör nästa sommar. Kanske har jag redan fått drömjobbet. Kanske står jag där som en nyutexaminerad arbetslös looser. Men då kan jag iallafall betrakta mig själv som "fri". Vad nu det ska innebära.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Kika in min blogg och lämna en komentar när du ändå är där.

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback