Smorgastauta.

Usch, min förkylning har verkligen eskalerat under natten. Just nu känns det hyfsat bra efter att jag fått i mig lite frukost, men innan när jag vaknade var jag helt snurrig, näsan rann och jag hade ont i halsen. Hoppas bara inte det blir ännu värre nu, det orkar jag inte med min sista vecka innan skolan börjar.

Gårdagen blev jättelyckad, men det skrev jag ju igår så det behöver jag inte berätta om! Vi var nio stycken, men tappade två efter kubbturneringen. Dom skulle hem eftersom dom skulle upp tidigt och baka idag. Jepp.

Nu ska vi strax göra oss klara och köra iväg och köpa en blomma. Vi ska på kalas idag nämligen, med smörgåstårta och grejer! Seeya senare.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: bina

haha, eller hur! :P nä, det är faktiskt så att jag och nicklas funnit varandra igen och jag bor hos honom tills vi hittat lgh. :) men detta hände ju för en stund sedan så ja, alltför länge sedan vi pratades vid! :) puss

2008-08-17 @ 13:21:12
Postat av: bina

och ja, min bunke och sjal får vi fixa med någon dag. haha, på tiden nu. :P

2008-08-17 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback