LiA

Jag älskar det här med att bara gå i skolan tre dagar i veckan. Det blev alltså ändå en ganska easy start på skolterminen eftersom jag är ledig idag och imorgon. Eller ja, vi har eget arbete så jag har förstås en rapport att skriva. Men det är ju nästan som att vara ledig. Tänkte skriva den idag så är jag ledig på riktigt imorgon.

Nu måste jag komma på var jag ska ha denna terminens LIA (lärande i arbete, praktik alltså) någonstans. En sju veckor lång period som ska spenderas i någon butik antingen i Helsingborg, Malmö eller kanske i Danmark. Har inte bestäm mig än... Vet inte om jag har råd att pendla till Danmark i sju veckor nämligen. Man är ju trots allt bara student! Det får isåfall bli i Helsingör, men det är ju ganska tråkigt faktisk. Jag har ingen aning om var jag hamnar - och nästa vecka ska vi ha bestämt oss. Det blir nog lite stressigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback