Kräftkäft.

Just nu har vi kräftskiva för fullt hus! Vi började vid fyra i eftermiddags, med kräftor, sallad, bröd och lite sånt. Sen var det kaffe och efter det spelade vi tre rundor kubb (vi vann med 2-1 såklart!). Efter det startade vi grillen och vilken sekund som heslt nu är det färdigt, så nu ska vi äta runda nummer två med potatissallad och grillat kött/kyckling. Mums! Kommer inte kunna röra mig ur sängen imorgon dock. Och imorgon ska vi på kalas med smörgåstårta... Hur ska detta gå? Behöver inte äta på en vecka sen.

Nä, nu får jag gå ner och kolla hur det går för grillen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: josephinep

sv:haha joo precis! och oftast e kläderna inte så snygga heller :P haha

Jag åt just frukost men nu blev jag hungrig igen när du började prata om all den där maten :P hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback