Inspark.

Första dagen i skolan gick bra. Det var pang på rödbetan, tillbaka till verkligheten. Men jag gillade dagens lektion förutom att jag höll på att somna ett tag. Man är ju inte van vid att sitta ner hela dagar så det tar nog ett tag innan man vänjer sig vid det. Efter skolan åkte jag och Cecilia in till stan och tog en bagel och läsk på fiket i Hansagallerian... Heaven-någonting, kommer inte ihåg. Gott var det! Sen tog det mig ca 30 minuter att komma ut ur stan för det var så sjukt mycket bilar och ett dåligt placerat vägarbete. Hämtade Andy och vi kom hem för en timme sen. SKa strax bort till affären och köpa mat, blir korv med bröd - väldigt inspirerad jag är idag va? Men först ska jag läsa några bloggar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback