Blueberries.

Det är svårt att tänka sig att man  i fredags låg på stranden och svettades så att man knappt visste var man skulle ta vägen. Dom säger att det ska komma en månads regn på ett dygn nu - trevligt. Tur man har gummistövlar iallafall!

Imorgon börjar jag kl. 7.. Det är inte det roligaste att behöva stiga upp halv sex men det är skönt när man slutar halv fyra. Och sen brukar det gå mycket fortare att jobba 7-15.30 än 9-17.30 som jag gjorde idag. Tacka vet jag dom dagarna jag jobbar på Glitter, det är både roligt och går fort och jag får mer betalt där i timmen.

Nu ska jag göra american blueberry pancakes. Jag vet att det är en frukosträtt egentligen, men jag är sugen på det också går det snabbt att göra. Och man blir mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback