BareMineral

Äntligen helg! Ingen skola idag, så det blir långhelg för min del. Gårdagen var riktigt jobbig, hade en allmänt dålig dag vad gällde allt - så det var skönt att vakna upp och vara glad i morse. Än så länge har jag bara legat och slappat i soffan, ätit frukost, tittat på dom sista avsntten av Brothers & Sisters (nu är jag redo för nya säsonger av alla mina tv-serier) och läst bloggar och sånt. Så nu tänkte jag äta lite lunch, färga ögonfransarna + ögonbrynen, klä på mig och kanske åka in till stan en runda. Måste gå in på Kicks och kolla vilken nyans jag ska ha på i.d's BareMinerals foundation. Har hört att den ska vara sjukt bra, så jag och en vän tänkte beställa från USA (halva priset ungefär mot i Sverige). Känns dumt att rådfråga dom på Kicks och testa deras produkter, för att sedan säga "Tack för tipset, då springer jag hem och beställer nu!". Men skitsamma. Kan ju bara säga att jag ska tänka på saken, haha. Nej, nu måste jag komma igång! Kanske kommer en outfitbild sen om jag har någon inspiration - vi får se. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback