20 svar på 20 frågor.

1. Humör just nu:  Uttråkad och lite sliten.
2. Kläder just nu: Svart linne och mjukisbyxor.
3. Musik just nu: Ingen alls, min syster pratar i telefon just nu.
4. När åt du senast: Typ för tre-fyra timmar sen. Känner att magen börjar kurra lite.
5. Favoritkläder: Sköna, avslappnade men som ändå är snygga - typ leggings, en stor skjorta och tygskor.
6. Fisk eller badkruka: En konstig blanding. När jag väl kommit i vattnet är jag en fisk men det tar ett tag för badkrukan i mig att hoppa i ;)
7. Saft eller alkohol: Saft måste jag nog säga.
8. Längd: Ungefär 172 cm.
9. Hur många kuddar: Jag är stolt att säga att jag numer endast sover på en kudde. Fråga mig för tre år sen - då hade jag svarat fyra (och min nacke hatade mig då).
10. Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska tror jag. Har lättare att komma upp på morgonen än att hålla mig vaken på natten iallafall. Sen att jag inte älskar att gå upp klockan 6 bara för att det är "kul" är en annan sak ;)
12. Sparare eller slösare:  Slösare, tyvärr.
13. Ska du duscha idag?: Japp, alldeles strax.
14. Hur många barn vill du ha i framtiden: Ett eller två.
15. Framtidsplaner: Jag försöker ta dagarna, veckorna, månaderna lite som dom kommer och inte planera som en galning. Den enda riktiga planen jag har är väl att bli chef i en fin butik när jag är färdig med min utbildning om ett år. Sen ska jag såklart bli stenrik på Triss och gå i förtidspension och flytta till en bungalow på en öde vit sandstrand någonstans i Asien.
16. Bio eller promenad: Promenad efter Bio :)
17. Största svaghet: Tårar - när någon gråter, då gråter jag.
18. Skriver du dagbok?: Försökte när jag fick en jättefin en gång men det blev typ fyra sidor, sen hade jag ingen inspiration kvar. Men nu har jag ju bloggen som funkar som en dagbok!
19. Vem är snyggast i världen?: Det vet jag inte, jag har inte träffat alla i hela världen än.
20. Har du en besatthet?: Skor?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har inte fått nått sms, men fick ett från catharina så de ska nog gå att få :) Nja, har ett-års kontrakt på lägenheten så de går inte att flytta, men känns nu som jag kommer trivas rätt bra där. Har tänkt skaffa nått barnvakts jobb eller liknande ändå :) puss

Postat av: Bina

Ja, så mysigt! :D Mm, det låter toppen! Är tillbaka från Norge fr.o.m. 29:e augusti så i veckan efter det kanske vi kan bestämma nåt! :) Puss

2008-08-19 @ 19:49:25
Postat av: Nina for president

Hej snygging! har precis läst lite i din blogg och tryckte självklart på kategorin onödigt. Så nu kommer jag att ta lite listor av dig, för det verkar så trevligt att titta tillbaka på dem senare. Hoppas det går bra :)

2009-01-25 @ 18:23:04
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback