Work it

Usch vad segt blogg.se har varit de sista dagarna. Iofs har jag knappt haft tid att sitta vid datorn så det har inte stört mig jättemycket.

Igår var en riktig svullar-dag. Åkte hem till Fia och åt frukost som stod framme i typ två timmar. Sen åt vi pastasallad och sen fikade vi bullar. Jag var där från 12 till 19 typ, och under hela den tiden satt vi bara vid köksbordet, haha. Sen när jag åkte hem, ja då gjorde jag bakad potatis. Men såna dagar får man väl också ha ibland!

Har precis fixat sommarjobb, känns skönt även fast jag egentligen inte vill tillbaka dit. Men jag har typ inget annat val eftersom det känns som att alla jobb jag sökt är tillsatta redan. Så vad gör man inte för pengar? Nu ska jag äta lunch sen in till stan, gå på Gina Tricot och göra en skoluppgift. I love my utbildning.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltså, man behøver inte æta før två nær man har en bebis i magen. Och framførallt inte nær man ær kompis till någon som har en bebis i magen. Fast det læt så mysigt så det var ni væl værda tycker jag. Puss puss kram

2008-04-02 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback