Notodden next.

Härligt, det börjar ju nästan bli sommar! Det är inte strålande sol men den kikar fram, också är det ca 15 grader. Blir att grilla ikväll, the big première! För övrigt håller jag just nu på att tvätta. Har även köpt biljetten till Notodden nu, weoo! Ska sitta på en buss i sju timmar från Helsingborg till Oslo, sen byta buss i Oslo och åka vidare till Notodden, typ två timmar.. Fyra dagar senare är det samma tripp igen, tillbaka till Oslo, byta buss där och åka till Helsingborg. Men det konstiga är att resan tillbaka bara ska ta sex timmar, men där ska ändå hinnas med ett byte i Göteborg. Är det bara jag som tycker det är konstigt?

Well, nu ska jag strax sätta på mig leggings och skinnjacka och köra bort till City Gross och köpa kött att grilla ikväll. Nej, inte till mig. För min del blir det nog lax eller kanske hederliga sojakorvar :) Också ska jag göra min berömda potatissallad på färskpotatis - yum. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag åker hem på torsdag, ska en sväng till Oslo en helg slutet på maj tror jag :) Kommer jag inte in på skolan i USA så flyttar jag troligen tillbaka till Oslo. Men vi ses när jag kommer hem!

2008-04-26 @ 19:17:40
Postat av: Kristin

Swebus har det så ibland, då stannar dom på färre ställen på hemvägen helt enkelt :) Det kan vara så eftersom du byter buss och därmed får en annan rutt på en av bussarna. Synd att jag inte kan följa med - jag hade velat men jag kan verkligen inte, plus att vi har intervjuer i Stockholm strax innan den helgen så det går bara inte. Men men, vi ses snart igen ändå!

PUSS!

2008-04-27 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback