Helg & Lithuania

Vilken fullproppad helg det var! I lördags vaknade vi tidigt och åkte till MC-Huset i Malmö. Jag provade skinnställ och stövlar och handskar och grejer, behöver jag säga att jag blev helt slut och sov hela vägen hem?

När jag kom hem tog jag det lugnt i nån timme, sen gjorde jag mat (min supergoda fisksoppa som alla älskar, hih) och sen var det bara att åka iväg och jobba kvällen/natten. På söndagen gick vi också upp tidigt, även om vi kom hem typ vid tre. Började med att storstäda lägenheten och sen åkte vi iväg och bytte till sommardäck på bilen, och "svärföräldrarnas" två bilar dessutom. Sen tvättade jag vår bil. Vår kombi. För HAND. Det var kul när jag höll på, men på kvällen och dagen efter var det mindre kul, när jag märkte hur öm jag var i kroppen, hur trött jag var och hur skitig jag var om händerna! Detta även om jag hade diskhandskar på mig när jag gnuggade. Och inte gick det bort när jag tvättade händerna heller.. Well, nu är jag ren igen :)

För övrigt är jag gräsänka sen igår kväll till på torsdag kväll då sambo befinner sig i Litauen för jobb. Jag klarar mig, men jag har j*ligt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: sabina

Aw, tack så mycket, det e ingen fara :) Jaa, hade en jätte mysig födelsedag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback