Sverige suger verkligen ibland.

Så var man tillbaka efter en underbar vecka med konstant 32 gradigt, soligt väder (utom en molnig dag). Förkylning har jag åkt på så det bara ryker om det. Började få ont i halsen på morgonen i fredags, dagen vi skulle åka hem, och sen började jag snörvla och grejer på planet.. Så det var ganska skönt att komma hem när man är sjuk, dock inte till 14 grader och regn! Fy tusan vad kallt det är, jag har inte vant mig riktigt än. Hösten kom verkligen till Sverige på en vecka.

Nu ska jag göra soppa för min äckliga hals, ta lite näsdroppar för min äckliga näsa, sen äta apelsiner så jag får i mig en massa C-vitaminer! Efter maten ska vi dippa grönsaker, gurka, morötter och rädisor, i Holiday dipp som är min favorit! Blir nog en massa te ikväll också. Imorgon ska jag upp ganska tidigt och gå till körskolan och på tisdag börjar jag SKOLAN! I am so nervous. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig! Hoppas ni hade en riktigt bra resa! Kram

Postat av: Mamma

Hoppas du känner dig lite friskare idag och att det gick bra att köra. Lycka till i morgon, första skoldagen!!! Puss puss kram

2007-09-03 @ 10:42:00
Postat av: Sanna

Har ar det ocksa konstant fint vader :) har inte skaffat jobb an, kanner mig grymt krasen! vet inte hur lange jag stannar, men tror det blir november eller december redan. Lycka till i skolan!

2007-09-04 @ 13:55:55
URL: http://sanna1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback