Långfärd + shopping

Körde för första gången till Malmö idag, alldeles ensam! Hamnade i värsta bilkön (körde i ca 10 km/h i nästan 45 minuter) och kom sent till skolan. Såklart. Men det gjorde inget, missade inte så mycket. Det ösregnade även mestadel av vägen vilket inte gjorde att det gick fortare för lilla mig att köra direkt. Men fram kom jag!

På väg hem från skolan åkte jag in till Center Syd (mamma tyckte det var himla konstigt att ratten styrde åt det hållet när jag satt bakom den) och shoppade lite grann. Fyndade, rent ut sagt! Förutom en superfin kofta som kostade mer än väntat. Men det gör inget, jag kan lämna tillbaka den om jag vill ju. Fast det vill jag inte, men det är en annan historia.

Shoots på mina nya familjemedlemmar (kläderna vill ju bli adopterade precis som små barn, right Suzie?):

      
      
  

1. Tunika/skjorta/blus-grej Gina Tricot, köpte en stoooor storlek för att den skulle vara slappig :) (rea 99:-)
2. Kofta Vila, skitmysig med fickor, "puffig" ärm och söta knappar och coolt stickad. I love it! (400:-)
3. Samma tunika igen, från Gina Tricot
4. Bälte från I.Me.My / Friis&Co (150:-)
5. Tunikan, koftan och bältet, och ett par over-knee strumpor från Gina (59:-) och en tunn guldkedja från I.Me.My (30:-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låt oss minnas Suzie, adoptera kläder är inte helt fel. Har precis kollat på bilddagboken och sett kläderna men det är häftigare att se dom på dig. Fortfarande tycker jag du skulle extraknäcka som fotomodell!! Puss puss kram precis som Suzie har lärt oss

2007-09-26 @ 00:29:35
Postat av: sabina

jag blev helt kär i den koftan..! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback