Katastrofala människa!

Satte igång datorn, gick ut på internet, det första jag ser är Britney Spears tafatta comeback i Las Vegas inatt. KOLLA på henne, vad tusan håller hon på med!? Hon har visst tappat både förmågan att sjunga (gör en riktigt dålig singback), att klä på sig kläder (what's up with the underwear?), och att gå/dansa i högklackade skor (trippar rundor på scenen som en annan 12-åring som går i klackar för första gången. Ta av dig skorna eller sätt på dig dansvänliga gympapjukks istället!), ja för den delen dansa överhuvudtaget! Herregud.. Jag tycker riktigt, riktigt synd om tjejen. Jag tyckte bra om henne och hennes musik när jag var yngre, jag och mina kompisar brukade dansa och sjunga till hennes låtar och spela in med videokameran. Det var tider det. Vissa kan helt enkelt inte förstå när deras karriär är över, utan måste gå och göra en sugig comeback så att ens goda minnen av artisten blir som bortblåsta (Backstreet Boys är ett annat bra exempel). Nu kommer jag aldrig mer se Brittan som tjejen vars låtar jag tyckte var bra och roliga att dansa till i yngre ålder, utan som white-trash bruden som med sin dåliga comeback 2007 helt plötsligt blev den sämsta artisten i historien.


Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså jag satt ju och vakade till klockan kvart över tre på natten för att få se hela spektaklet live. Det var ju avskyvärt. Tack för ingen sömn i natt Britney, liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback