G'day. Gooday. A good day (en bra dag helt enkelt).

I morse gick jag upp tidigt (typ nio, väldigt tidigt va?) för att åka in till stan och träffa Sabina. Vi möttes vid elva och gick till Wayne's för lite brunch. Det blev bagel med cream cheese och marmelad, med en Chai Latte till, vilket var första gången jag provade det men definitivt inte sista - supergott!

Sen tog jag mig till körskolan för en lektion kvart i tre. Det gick ganska bra. Gick ner till stan och tog en kaffe, sen var det bara tillbaka till körskolan för att köra en lektion till klockan fem. Den gick riktigt bra! När jag var klar sa min körlärare att hon inte kunde klaga på någonting, förutom parkeringen jag hade gjort där vi stod då, men den hann jag inte korrigera eftersom jag hade bråttom till tåget. Annars hade den också blivit perfekt! Hon försökte lura mig en massa gånger under timmen jag körde men jag gick inte på någonting ("moawhahahaha"). Känner mig mycket säkrare nu och mitt självförtroende har skjutits i höjden sen jag fick henne som körlärare. Så nu ska jag helt enkelt klara uppkörningen. That's that.

Ikväll är det Desperate Housewives premiär, lovely! Som jag har längtat, det är typ den enda serien jag faktiskt följer på tv, den och Kyle XY samt Heroes. Nu ska jag måla mina (äntligen) långa nageltippar med vitt nagellack så det ser ut som jag har en tusenkronorsmanikyr, sen göra tomatsoppa och bänka mig vid tv:n. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback