For a good cause!

In support of our incredibly brave friends in Burma: May all people around the world wear a red shirt on Friday, September 28. Please forward!

Fick sms:et från Sabina, jag är nyfiken på vem som startade det från början! Skickade självklart vidare till en massa människor. Igår kväll kikade jag i garderoben och insåg till min stora fasa att jag inte har en enda röd tröja som passar längre.. Allt är för litet. Så jag stödjer med en stor, röd Rolling Stones-tunga iallafall. Känns fånigt men det är vad det är.

Nu ska jag snart ta tåget till skolan för att ha första tentan på utbildningen (och i hela mitt liv). Gaah! Är sjukt nervös, hoppas bara jag får Godkänt iallafall.

Kommentarer
Postat av: sabina

you'll do just fine, i'm sure! :D puss

2007-09-28 @ 09:59:49
Postat av: Mamma

Fint Åsa. Du klarar säkert tentan mycket bra! Ha en trevlig kväll också. Puss puss kram

2007-09-28 @ 10:06:05
Postat av: Linda

hoppas det gick bra:)
jag hade btw tyvärr inget rött på mig.. men hade nog inte varit många i min skola som fattat ändå, hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback