Excel is my new partner.

Börjar redan avsky Excel - och har knappt ens börjat med det. Nej, så farligt är det inte för det är ett otroligt smart program, men jag kommer sitta mycket vid Excel dom närmsta veckorna och jag vet hur trött jag kommer vara på det vid tentamen-tiden. Men det är ju om endast två veckor och den tiden kommer gå fort, vi har ju bara skola tre dagar i veckan och eget arbete de andra dagarna!

Har precis kommit hem.. Lite jobbigt att åka så tidigt på morgonen och komma hem så sent. Men sånt är livet, just nu har det mycket med vägarbetet att göra. Ikväll ska vi göra potatis/kyckling sallad och titta på film tror jag. Bara slappa helt enkelt! Imorgon har jag en dubbel körlektion och sen ska jag hem och göra hemuppgifter i Excel - tjoho! Nu - soffan väntar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback