ABC (Nej, det är inte Anna Book jag nynnar på)

A is for age:
19
B is for booze of choice:
Bacardi Razz och Sourz Apple is da shit!
C is for career:
student just nu. karriär efter jag är färdigpluggad blir förhoppningsvis butikschef i en shysst affär!
D is for your dad's name:
ove.
E is for essential items to bring to a party:
items!? nej men till en fest tar man väl med sig festhumöret. och såklart en liten present om det är en bjudning eller födelsedag!
F is for favourite song at the moment:
justin t - losing my way
G is for favourite game:
allt som ligger på min nintendo ds för tillfället.. twister är klassiskt, och jenka! oj vad jag blev spelsugen nu..
H is for home town:
helsingborg i mitt hjärta.
I is for instruments you play:
gitarr! spelar dock tyvärr inte lika ofta längre som jag gjorde innan :(
J is for jam or jelly you like:
vadsomhelstutomcitronochaprikosärMUMS!
K is for kids:
det har jag banne mig inte tänkt skaffa mig än på ett tag! men när dom väl börjar ploppa ut kan det stanna efter sisådär 2 stycken tycker jag.
L is for living arrangements:
tvåa på 52 kvm med en sambo och en ibland inneboende katt. snart en hund (hoppas jag på. ska tjata lite till).
M is for mothers name?:
anne.
N is for name of your crush:
andreas
O is for overnight hospital stays:
vet inte om jag fick stanna över den gången jag var liten och opererade bort näspolyper? men annars - aldrig, nej.
P is for phobias:
småkryp, spindlar, ormar och fåglar (fast inte papegojor. dom är snälla). annars: blääääää!
Q is for quotes you like:
"why do you try so hard to fit in, when you were born to stand out?"
R is for relationship that lasted the longest:
this one! 
S is for sartorial style:
hmm, vad ska man svara på det? min stil är väl vad jag känner för helt enkelt. har ingen specifik stil!
T is for time you wake up:
allt mellan 5.30-11! beror på om jag har skola, mycket att göra i skolan, har bilen, åker med andy eller ska ta tåget.
U is for underwear:
ja, jo... det brukar jag ha på mig. känns ganska ohygieniskt annars!
V is for vegetables you love:
morötter, gurka, tomat (speciellt cocktailtomater), sockerärtor, majs... en massa, nästan allt utom olika lökar och vissa rotfrukter.
W is for weekend plans:
jag ska jobba på lördag kväll. annars har jag inget planerat. vila upp mig efter tentan på fredag! 
X is for x-rays you've had:
jag tror aldrig, isåfall när jag var liten. ja, förutom varje gång man går till tandläkaren, men det räknas väl inte?
Y is for yummy food you make:
nästan allt jag gör blir kalasgott ;)  
Z is for zodiac sign:
gemini - tvilling.


Ännu mer onödigt vetande! Do it, do it, do it!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm, alltsa booze betyder sprit, sa jag forstar inte ditt svar dar? ;) hoppas allt e bra med dig ausa, puss!

2007-10-02 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback