Tråklista

Hur gammal är du om fem år? 24
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 
Sabina
Hur lång är du? 1.72
Vilken är den senaste filmen du sett? I now pronounce you Chuck & Larry
Vem ringde du senast? Andy
Vem ringde dig senast? Mamma 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma?  I augusti :( Jag saknar dig mamma!
Vilken ögonfärg har du? Beror på årstid, sommartid är dom blåa som tusan, på vintern gråblå.
 När vaknade du i dag? Vid tio-tiden
Vilken är din favoritplats? Mammas famn
Vilken plats föredrar du minst? En båt till havs (har en lätt fobi för att åka båt)
Var tror du att du befinner dig om tio år? Äger en egen butik, har en vovve och är kanske gift med min älsk.
Vad skrämde dig om natten som barn? Spindlar som skulle åka ner från taket, rätt ner i mitt öra (därför sover jag än idag med täcket uppdraget över örat)
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett jävligt torrt skämt sagt av Georges i min klass, haha.. "Det kan ju bli uggly".. HAHA, kan inte sluta skratta ännu!
Hur stor är din säng? Jättestooooor
Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara :)
Sover du med eller utan kläder? Lite både och
Hur många kuddar har du i sängen? 4, men dom delar jag ju med en snarkande nallebjörn så jag får väl säga att jag har 2 för mig själv
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, helst raggsockor. Bäst när det är kallt på golvet!
Är du social? När jag känner för det, ja.
Vilken är din favoritglass? Häagen Dasz - Strawberry Cheesecake
Tycker du om kaffe? Ooh ja, men bara om det är bra gjort. Pulverkaffe suger, perkulator är bäst.
Vad dricker du till frukost? Vatten? Juice ibland.. Kaffe tål jag inte på morgonen men om jag vill dricka varmt blir det te.
Kan du spela poker? Nej, och jag orkar inte lära mig alla regler och olika "händer"..
Tycker du om att mysa/kela? Ja, vem gör inte det!?
Är du en beroendemänniska? Kan man väl inte säga, jag klarar mig utan det mesta. Utom mina nära och kära, där kan man snacka om att vara beroende!
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Jag tror att en tjej min klass fyller år samma dag som mig. Född samma år också!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite lite franska och spanska. Och sen kan jag ju rövarspråket med.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas att jag slipper!
Äger du dyrbara smycken? Dyrbara för mig ja, men inte i "pengaväg"..
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett skottsrutigt bälte som ligger i en påse i garberoben precis på andra sidan väggen här..
Flirtar du mycket? Nej, inte ens när jag var singel så flörtade jag. Kan inte ens en vettig pickup-line :P (Förutom klassikern: Nämen tjena kexet, här står du och smular!)
Kan du byta olja på bilen? Fråga igen om 10 år.
Vilken var den senaste boken du läste? Håller just nu på med "Sushi för nybörjare" av Marian Keyes, men senast utlästa boken var "Tankar från sängkanten" av samma författare. Gotta love her.
Läser du dagstidningen? När jag orkar hämta in den från brevlådan på morgonen så kanske..
Prenumerera du på någon veckotidning? Nja, en "månadstidning" isåfall - VeckoRevyn.
Dansar du i bilen? Hur skulle det gå till? Alla mina bästa moves kräver ju att man faktiskt rör på sig. Kanske shakar lite grann om en riktigt bra låt skulle dyka upp.. Headbanga kan man ju göra om man står still vid ett rödljus eller så..
När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg. Typ jul-skolavslutningen i ettan på gymnasiet tror jag. Ska man skämmas nu, eller?

Nu ska jag sova, denna listan var riktigt krävande. Undrar om det var någon som orkade läsa hela, kommentera isåfall så ska ni få beröm! Nattinatti & ciao.

Kommentarer
Postat av: mamma

Min älskade vän, tror du inte jag gråter nu såhär 200 mil ifrån dig, jag vill ha dig i min famn. Det är alldeles för längesen och jag längtar så efter dig.

2007-10-31 @ 10:17:41
Postat av: sabina

va coolt, senaste filmen jag såg var samma som du såg ;D puss

Postat av: alma

jag både läste den o snodde dn ;)

2007-11-02 @ 21:53:45
URL: http://almakakasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback