Svullotisdag

Idag har jag varit ledig! Superskönt, har inte ens någon hemuppgift att göra. Så jag vaknade och åt frukost, sen slappade jag lite vid datorn och TV:n, åt lunch, och sen åkte jag till Väla. Kan tyvärr inte offentliggöra vad jag köpte där, eftersom det har med the upcoming birthday att göra! Men nu är jag nästan klar med allt planerande..

Mmm, till lunch åt jag något så onyttigt som det bara kan bli, men jag var så sjukt sugen så jag kunde inte motså... Plättar med nutella och banan blev det, haha. Och nu ikväll har jag ätit middag med Sabina på Väla, det blev kyckling wok på Wok Kitchen. Tar alltid samma där, det är så himla gott! Nu är jag hemma och tittar på Ugly Betty och äter choklad. Japp, jag har ännu en hälso-dag (noooot).

Imorgon är det skola igen och imorgon kommer min älsklingssambo hem, han har varit borta över natten i Göteborg/Örebro. Så imorgon blir det till att köra till Malmö själv på morgonen.. Nu börjar Ugly Betty igen! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback