"Skolkaren"

Gick upp tidigt i morse, åt frukost, sminkade mig och sådär.. Men sen kände jag bara att jag inte orkade köra till skolan. Hade fortfarande lite huvudvärk sen igår och det kändes som att den skulle bli värre om jag ansträngde mig. Så jag gick och la mig igen och vaknade vid halv tio.. känner nu att jag har fått vila ut så det känns lite bättre. Funderar på om jag ska köra till skolan nu och vara med i eftermiddag, men det känns ändå så onödigt att köra hela vägen till Malmö för 2 timmars lektion. Imorgon ska jag dit och vara fully committed istället. Tur att det inte är som på gymnasiet, utan nu är ju lektionerna helt valfria. Men jag ringde ändå och sjukanmälde mig i morse..

Tror jag ska städa lite här hemma istället, och sen läsa i boken "Med kunden i fokus - säljteknik" så att man inte är helt lost imorgon i skolan. Har även fått ner alla de 6 första avsnitten av Gossip Girl som jag bloggade om för några månader sen. Tjoho, I have a lot to do!

Kommentarer
Postat av: Kim

hehe.. Ha en bra dag! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback