Plugga lagom!

Pluggar en del nu så det blir inte så många updates. Imorgon har vi en presentation samt en inlämning, men jag är nästan klar med bägge så idag ska jag unna mig en fika! Ska träffa Sabina lite senare. Blir det en chai-latte kanske? ;)

Idag är det så konstigt väder, helt lugnt. Tycker nästan det är läskigt, för det har varit så blåsigt och regnigt och sådär i många dagar nu. Men idag är det helt vindstilla, solen skiner men det är ändå kallt. Sådär som på vissa vinterdagar ni vet? Det blir nog tjocka kläder idag, iallafall en tjock tröja. Termometern står på 12 grader så det är faktiskt ganska kallt. Jag vill egentligen bara att hösten ska komma nu! Jobbigt när man sätter på dig varma kläder för att det är typ 5 grader på morgonen, men sen blir det upp mot 17 på dagen! Dagens i-lands problem eller vad!? Vad man klagar.

Nu ska jag fortsätta med inlämningen tills imorgon, det är en fejkad ansökan till ett jobb som butikschef, man ska välja vad för butik man vill ha samt vad den ska heta och sådär. Spelar egentligen ingen roll hur bra den är för alla kommer ju ändå "få jobbet" och få "starta sin butik", men på låtsas då. Sen ska vi relatera alla kurser vi har till vår butik och se hur det fungerar i verkliga livet. I love it! Har inte kommit på vad min butik ska heta dock. Help!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback