Kanelbullens dag

Idag är en av de bästa dagarna egentligen, kanelbullens dag. Man behöver inte skämmas, hur många man än kränger! Jag bakade 20 stycken stora, mumsiga kanelbullar när jag kom hem.. Det är inte 20 stycken kvar nu om man säger så!

Ska strax gå och lägga mig, men jag sitter med färg på ögonfransarna så jag får vänta tills det har "verkat" färdigt så jag kan tvätta av det och sova. Ska kanske äta en till kanelbulle innan jag borstar tänderna med.. Hm, fast min mage har nog fått nog av jäst och socker för en dag. Åt scones innan när jag och Sabina fikade också, och det om nåt lägger ju sig som ett lock på magen!

Imorgon är det presentation och inlämning, fast inlämningen är ju redan inne så att säga. Jag tror jag var den första som lämnade in den också, haha. Ovanligt för att vara mig.. Brukar alltid vara sist med sånt. Men nu är det högskola, och annorlunda! Nu ska jag vara pluggnörden, bäst i klassen. Nääe, det kommer jag aldrig bli. Men jag är väldigt nöjd med min "ansökan", hoppas lärarna också tycker det. Presentationen imorgon ska jag inte vara med på, eftersom jag gjort själva Powerpointen tillsammans med en annan i vår grupp. Så vi kom fram till att de andra tre går upp och presenterar den.

Nu ska jag tvätta bort den här skiten från ögonen och se om det blev nåt mörkare. Så kan man slippa ha mascara och ändå se ut som en levande människa. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl så himla duktig, säkert kommer du att vara bäst i klassen och bäst på att baka kanelbullar!! Hoppas det gick bra idag. Puss puss kram

2007-10-05 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback