Hälsolördag + utflyktsdags

Sitter just nu och har precis tittat på The Hills (avsnittet från i måndags, kan inte fatta att jag hade glömt bort det!) och dricker Red Bull. Eller nej, "Energy Drink" från Euro Shopper, men det smakar exakt likadant som Red Bull men är typ 80% billigare. Till det blev det en liten bit chokladkaka som jag bakade i förrgår, yumyum! Med andra ord, en väldigt näringsrik och hälsosam lördag! Har bokat bord på Thai Corner tills ikväll med, då fortsätter hälso-dagen med deras otroligt nyttiga GI-måltider. Ha!

Imorgon ska jag på utflykt, ska nämligen köra till Kastrup och lämna min bättre hälft som ska åka till Egypten på jobb i en vecka. Tjimshalabing, han kommer komma hem solbränd som en ... egyptier? Och jag kommer vara sotis och sminka mig som en fjortis (det rimmade ju) med en massa bronzing-puder för att matcha honom. Anyway, när jag lämnat honom ska jag sedan köra tillbaka. SJÄLV! Hur ska detta gå!? Men det är väl lika bra att man vänjer sig. Skulle väldigt gärna vilja investera i en GPS, men nu är det så att vi sparar pengar till massa andra grejer (typ en duschkabin, en ny garderob och sen har vi ju en födelsedag snart) så det kommer nog inte komma på fråga riktigt än. Synd det.. Kommer säkert virra bort mig i Danmark och aldrig hitta hem. Oj vad jag skrämde upp mig själv nu!

Nu ska jag springa igenom duschen på typ två minuter och sedan fixa till mig. Ska man gå på restaurang får man väl vara lite fräsch iallafall. Sitter nämligen fortfarande i pyjamas. Också har jag massa tvätt att hänga upp med.. Puh! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skulle ni inte gå på Harrys? Du kommer säkert att klara dig alldeles ypperligt från det danska landet och hel, betydligt bätte än din mor hade gjort. Ha så trevligt ikväll. Puss puss kram

2007-10-20 @ 18:04:49
Postat av: Kristin

Åh, vad mysigt med Thai corner! Själv ska jag till Wilsbach och äta same old, same old. Men sen ska vi på bio på skolan så det blir en bra lördagskväll ändå :) Saknar dig! Älskar dig! Lycka till med körningen, men det vet jag att du klarar utmärkt!

2007-10-21 @ 00:08:21
Postat av: Sanna

Hej ausa! Det e bara rakstracka hela vagen till kastrup och det e latt att hitta pa flygplatsen :) hoppas allt e bra med dig, sen om 2 manader! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback