Gott folk!

Det gick jättebra att köra hem från Kastrup. Det är ju typ omöjligt att köra fel! När jag började närma mig Helsingborg tänkte jag att "jag åker och handlar lite", så jag körde till Maxi och det blev nästan storhandel. Så nu är kylen full med gott. Mer vuxenpoäng till mig!

I fredags tror jag det var, så började jag få typ "extraslag" i hjärtat, det gör ju inte ont eller nåt sånt men det känns som att hjärtat typ rusar iväg och sätter sig i halsgropen. Det började bara lite smått, fick ett extraslag och sen gick det flera timmar, så kom det ett till. Inget jag direkt tänkte på.. Sen i lördags så kom det lite fler på en gång, men det gick fortfarande några timmar mellan varje liksom. Igår däremot när vi satt i bilen påväg till Kastrup så kom det jättemånga på raken, och jag blev rädd så jag typ höll andan och blev helt yr, haha. Inte så smart kanske.. Iallafall, igår så pratade jag med mamma för jag vet att hon har haft såna där extraslag i hjärtat innan, och hon sa då att när hon fick det så sa doktorn att hon inte fick lov att motionera. Så i morse gav jag mig ut för att springa en runda och se om jag fick några extraslag när jag motionerade. Men ända sen jag vaknade, sprang/powerwalkade ganska lång runda och har varit hemma några timmar så har jag inte fått ett enda extraslag. Jag börjar nästan tro att det var tvärtom, jag har inte motionerat på så länge att mitt hjärta böjade sacka ihop och gjorde allt för att slå lite extra, haha. Vad tror ni om min teori? Nej skämt åsido.. Men om det inte har försvunnit i slutet av veckan så får jag gå till en distriktsläkare eller nåt och ta EKG-prover. Läskigt..

Eftersom det första jag gjorde när jag vaknade var att ge mig ut och springa så tänkte jag lika gärna göra detta till en superdupernyttig dag. Därför begav jag mig till Ica efter rundan och inhandlade Råg Flingor, som jag tänkte göra gröt på. Det var ju inte det godaste jag ätit i mitt liv kan jag berätta, men jag kände verkligen hur kroppen älskade det och bara skrek "åååååh nyttigt ge mig meeeeeera!". Bildbevis kommer senare, både på mig i joggingstass och min goda gröt! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så sund och duktig så dina extraslag går nog över, du får inte oroa dig bara. Fortsätt att ta hand om din fina kropp så blir nog allt bra. Puss puss kram

2007-10-22 @ 16:35:05
Postat av: Mamma

Du är så sund och duktig så dina extraslag går nog över, du får inte oroa dig bara. Fortsätt att ta hand om din fina kropp så blir nog allt bra. Puss puss kram

2007-10-22 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback