G is for Godkänt

Yes, fick nyss reda på att jag klarade min första tenta. Den i butiksekonomi med resultatbudgetar och likviditetsbudgetar och grejer. Jag fick "bara" G, men för att vara så säker på att jag skulle få IG så är detta en riktig lättnad! Nu slipper jag iallafall göra omtenta på den i januari. Får se hur det går på morgondagens tenta nu då.. Har pluggat så gott jag kan så förhoppningsvis kan man lirka till sig ännu ett G!

Nu ska jag sova, är helt slut efter dagens danska övningar.. Mm, föreläsning på danska är inte riktigt min grej som inte förstår ett ord. Var så trött att jag nästan somnade i slutet - just för att jag satt där och inte fattade någonting! Så nu ska jag bara äta en godisbit eller två till, och sen borsta tänderna och slänga mig i den tomma sängen..

Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS :D haha

Postat av: Kristin

Grattis min lilla älskling - jag visste iaf att du skulle klara den! Vad är det för konstigt att ha föreläsningar på danska? Det är väl inte givet att man ska kunna det konstiga språket eller? :P Men haha, jag vet hur det känns att somna på föreläsningar, det har jag gjort några gånger - fast dom gångerna har det nog mest vart för att jag varit bakis, hihi. Älskar dig! Lycka till imorrn! Puss!

2007-10-12 @ 04:10:14
Postat av: Mamma

Du är bäst min lilla gumma!! Tror du har klarat dig jättebra idag också. Men Kristin, somna på^föreläsning för att du är bakis..... oj oj oj. Puss puss

2007-10-12 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback