Ännu en avklarad!

Dagens tenta gick mycket bättre än den förra, som jag ändå fick godkänt på (se inlägget nedan) - så förhoppningsvis får jag Godkänt på denna med! VG kommer jag inte få, för det krävs 100% rätt på den för det. Vi började skriva klockan 11 och jag blev klar nästan prick kl 12, då hade många blivit klara och gått men det var några som satt kvar fortfarande. De flesta traskade efter trekvart, och då var jag faktiskt klar och tänkte gå, men sen kom jag på en massa extragrejer, och tur var väl det annars hade det nog inte kunnat kännas som att det gick såhär bra.

Efter tentan gick jag, Therese och Marcus till Jägerso C och åt på Burger King, det förtjänade vi faktiskt efter tentan! Efter det gick jag och köpte massa grejer till att göra en present som ska överlämnas imorgon, så riktigt än kan jag inte avslöja vad det är här i bloggen - den kan ju råkas läsas innan dess. Satte mig i bilen och började köra hemåt, men när jag körde förbi CenterSyd var jag tvungen.. Men jag gick inte ens in PÅ CenterSyd utan höll mig i butiker runtomkring.. Jag köpte bl.a nya bestick på Dukas Outlet butik, och lite smågrejer på Pay C, som också är typ en outlet. Sen gick jag in på Lidl och köpte cider, bomull, kakao och apelsinjuice! Sånt är bra att handla på Lidl för det behövs liksom ingen kvalitet till det. Nu ska jag titta på Desperate Houewives (som jag inte fick igång igår!) och njuta av känslan att slippa plugga. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback