What's going on

Vilka stressiga dagar jag har haft, har knappt suttit vid datorn. Igår var jag på besök i Turning Torso, det är nämligen en i min klass som bor där. Ballt som bara den. Hon hade bokat jaccuzzin så vi gled upp en våning (hon bor på 42:a, jaccuzzin på 43:e) och badade en timme typ. Lyxlirare eller vad! Bildbevis kommer troligtvis imorgon.

Idag har jag varit i stan och fixat lite med Sabina. Sen hem och gjort färdigt Powerpointen till morgondagens redovisning. Just det, inte att förglömma: i morse var jag uppe FÖRE tuppen, nämligen klockan 4! Min morgonpigga sambo skulle flyga till Stockholm och var tvungen att ta bilen till Sturup. Eftersom jag vill ha bilen under tiden han är borta var det bara att masa sig upp och följa med för att köra hem den igen. Jag har aldrig varit så ensam på motorvägen som påväg hem klockan 5 på morgonen. Sinnes! När jag kom hem slängde jag mig i sängen och sov till tio. Älskar när man får lov att somna om. Det är bland det bästa som finns.

Nu får jag gå och lägga mig eftersom det är dags för skola imorgon igen. Har inte varit i skolan på två veckor. Det kommer kännas konstigt. Hoppas det inte snöar imorgon, stackars bilen har fortfarande sommarsulorna på! Då vågar jag nog inte köra utan får ta tåg istället och komma sent. Ciao och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback