Tillbaka i civilisationen

I morse åkte jag till skolan, gick in i klassrummet och sa hej till ett par stycken. Sen satt jag där och väntade på att klockan skulle bli 9 och vi skulle få tentan och börja skriva. Jag orkade inte prata med någon, eller jag vågade inte rättare sagt. Det kändes som att jag hade allt i huvudet och om jag hade pratat med någon skulle all kunskap bara rinna ur mig. Kändes som en evighet, men till slut började hon dela ut papprena.. Jag svarade iallafall på alla frågor och jag kände mig ganska säker så jag hoppas nu på ett VG. Har knappt vågat göra det på föregående tentor men denna gången hoppas jag och tror kanske att det faktiskt är möjligt för mig att få mer än G. För VG var man tvungen att ha 75% rätt på första delen, samt göra den andra delen som mest bestod av logiskt tänkande (det var liksom inte sånt man kan svara "rätt" eller "fel" på). Så även om man har 100% rätt på första delen kan man inte få VG om man inte gjort andra delen. Men jag gjorde den och det kändes ganska bra där med. Så nu hoppas jag! Dröjer väl en månad eller nåt innan resultatet kommer..

Nu ska jag slänga mig i sängen eller soffan, har inte bestämt mig riktigt än ;) Ska ta med mig datorn och kolla på Grey's Anatomy, Ugly Betty och Desperate Housewives som jag inte hunnit ikapp med de senaste dagarna då jag pluggat. Äntligen helg! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig min älskade vän. Ha det så mysigt ikväll, önskar jag kunde slänga mig i soffan tillsammans med dig. Tyvärr är det 200 mil dit bara.... Puss puss kram

2007-11-23 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback