Storhandel, fotboll och ego-treatment

Har precis kommit hem efter att ha storhandlat på Maxi, helt själv. Det blev grymt mycket mat och grejer för 700 spänn. En papperskasse och två plastkassar fyllde jag, som jag sen skulle konka på helt själv.

Nu ska jag göra mig fin genom att springa genom duschen, sätta min nya ansiktsmask + hårmask, fila och måla naglarna och sen klä på mig och sminka mig. Ikväll blir det o'Learys med mat, öl och fotboll. Därför känner jag att jag måste syssla med lite feminina grejer nu innan så det inte blir alltför mansdominerat ikväll. Nä, skoja bara. I don't care! Några vänner vi inte träffat på jättelänge ska följa med ikväll, superkul! Vi ska även smida planer inför nyår. Nu måste jag springa! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nyårsmiddag hos er först, med alla barnen!! Kiss kiss hugh

2007-11-17 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback