Slappisdag!

Gud vilken seg dag jag har haft, men det har varit väldigt skönt. Har bara kollat tv, slösurfat, planerat lite och fått massa inspiration. På lördag ska vi ha "Halloween-bjudning" men eftersom vi är ute i sista sekund så vet jag inte hur många som kommer.. Har bara skickat sms-inbjudan men får nog ta och ringa runt imorgon för att se och tjata lite! Ska inte vara maskerad, men vi ska bjuda på "äcklig" mat, typ grejer som ser läskigt ut.. Och sen får vi väl kolla på skräckfilm eller nåt! Vill inte blanda ihop Halloween med allhelgona, men allhelgona har ju redan varit (igår). Lite amerikaniserad får man väl vara ibland.

Nu är det första november och alltså bara en månad kvar till december.. Gud vad jag längtar till julen, få baka en massa och gå på skyltsöndag och en är det advent, och lucia och grejer.. Ååh, det ska bli så mysigt. Undrar fortfarande vart jag kommer fira jul bara! It will be a surprise..

Nu ska jag gå bort till Ica och handla grejer så jag kan göra middag. Ikväll är det MTV Europe Music Awards, tjoho! Om jag orkar ska jag se hela, annars får man väl kolla repriser hela helgen. Ja, vi har äntligen fått MTV nu och jag är överlycklig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback