Put me down gently..

Nu är jag redo att stupa i sängen. Är helt slut! Har varit i skolan hela dagen och lyssnat och skrivit och redovisat och koncentrerat mig. Och som grädde på moset så fick vi en hemuppgift till på måndag (vi har eget arbete tor & fre), som vi ska göra i grupper och ingen av oss förstod någonting. För vår lärare är så sjukt oorganiserad och flummig så man förstår inte riktigt vad han menar. Eller, man förstår inte alls.

Men jag tänker inte ens börja gå in på det idag utan jag tar han om det imorgon. Sen bestämde vi att vi ska träffas på fredag och göra det tillsammans istället för att sitta och göra det över Msn - det funkar helt enkelt inte. Så nu ska jag istället dra på mig mina noppriga mjukisbyxor och kolla på några avsnitt Grey's Anatomy och Desperate Housewives. Sen ska jag göra en soppa som jag hittade i en vegetarisk receptbok: fänkål- och hasselnötssoppa. Det lät så gott! Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback