Officiell strejk!

Japp, nu går jag i strejk. Tänker inte lämna lägenheten något mer idag. Gick bort till Ica för att lämna filmen jag hyrde igår, innan kl. 18, och satan vad kallt det var. Det ligger runt 0 grader vilket inte gör något, men när det blåser så blir det som -10. Ååh, när jag var framme vid dörren ville jag inte ta av mig vantarna och börja leta efter nycklarna. Men annars hade jag fått stå där ute ännu längre för med vantar på och i en fullproppad väska är det nästintill omöjligt att hitta något, haha. Också är det så himla mörkt ute så det känns som hela dagen har gått och det är mitt i natten! Men klockan är bara barnet ju. Jag ska börja göra mat nu, Andy kommer hem när som helst. Vi ska iallafall äta tillsammans även om han ska iväg och jobba sen. Ikväll blir det laxspett med fullkornstagliatelle och mustig räksås gjord på cream cheese. Mumma..

Ha en trevlig lördag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback