Nu smäller det

Imorgon är det big birthday time! Får äntligen utlopp för alla mina hemligheter, sen ska jag inte ha en hemlighet på hur länge som helst. Aldrig, faktiskt. Hatar hemligheter, iallafall när jag måste hålla dom. Och se till att ingen annan skvallrar!

Ikväll har jag gjort en tårta till hans jobb imorgon, så han ska bara bjuda på den sen ska han komma raka vägen hem för att påbörja överraskningsmomenten.. Moahhaha! Tårtan är den coolaste och mest avancerade jag någonsin gjort. Ett lager med mosad banan och riven choklad. Nästa lager med stora hallon, riven choklad och vispgrädde. Överst ett lager med smält choklad, utspridd och stelnad. Runtom på sidorna spritsat med grädde (såklart med chokladsmak, blandade i kakao) och överst ska det vara, väntar med det sista momentet tills imorgon så det håller sig fräscht, hallon och blåbär i en hög, och i den högen ska jag sticka ner små ord och siffor, som jag skrivit i smält blockchoklad som sedan stelnat. Orden ska såklart vara "grattis" och siffrorna "30". Hoppas det blir bra! Självklart blir det bildbevis imorgon bitti när allt är klart.

Egentligen börjar överraskningsmomentet redan på morgonen. Tidigt på morgonen. Men det har han ingen aaaaaning om ännu.. Moahhahahaaaa! :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är helt suverän och Andy kommer att bli överförtjust av allt!!

2007-11-09 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback