När man har noll fantasi..

Så är listor jättebra! Sammanfattning av min dag:

Dagens låt: Bob Sinclair - Kiss my eyes
Dagens frisyr: Rufsig fiskbensfläta och en stor svart mössa..
Dagens smink: Det vanliga - bronzing puder, mascara & rouge
Dagens klädsel: Stuprörsjeans, gråa over-knee strumpor, ljusgrå tee, grå stickad pullover-väst, svart kappa och svarta tjocka stövlar.
Dagens händelse: Redovisning i skolan. Köpt nytt soffbord på Ikea. Bar det tunga paketet själv till bilen. Byggde ihop det själv med mina bara händer! (och en skruvmejsel..)
Dagens vill ha: Bilen! Jag vill inte vänta, vill ha den nu nu nu.
Dagens drog: Lösgodis och clementiner. Hela dagen har varit full av det.
Dagens tråkigaste: Att vänta i två timmar i Malmö utan att ha något att göra. Fast jag stannade i skolan och satt vid datorn och sen åkte jag till Ikea, som sagt.
Dagens finaste: Soffbordet, no question about it.

Dagens köp: Soffbordet. Igen.
Dagens mat: Rödspätta med kokt potatis och remoulad. På kniv & gaffel. Mums!
Dagens mående: Stolt. Jag kan använda en skruvmejsel! Eller, vi får väl se. Om bordet inte har rasat ihop inom en vecka så fortsätter vi på den teorin.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack sa jattemycket for presenten, blev superglad! passade mig perfekt! nu ska jag o jobba, ses snart! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback