Listor är bra

Idag är det Allhelgona, eller det var egentligen i onsdags men det är väl idag det kommer komma en massa barn och ringa på dörren och tigga godis? Tur att jag ska BAKA godis nu då, ska göra kolachoklad. Mums! Ikväll ska Nicke komma hit och jag ska göra lite allhelgonamat. Det blev ingen "fest" ikväll för jag ska jobba, vilket jag helt hade glömt bort! Tråkigt men, pengar är pengar.. Nu börjar jag bli lite stressad och ska därför göra en "To do" lista:

  • Baka kolachoklad-godis 
  • Åka och köpa gravljus och kanske en dekoration/blomma
  • Åka till morfars grav
  • Handla på Maxi eller City Gross
  • Kanske åka till "svärföräldrarna" och dricka kaffe
  • Hem och laga mat

Ay Caramba vad jag har att göra, bara att sätta igång! Ciao


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å gumman, har glömt be dig att åka till morfars grav men det ser jag ju att jag inte behövt. Tack i alla fall, och hälsa från oss.
Puss puss kram

2007-11-03 @ 16:51:50
Postat av: Kristin

Är det Allhelgona idag eller var det i onsdags? För i onsdags var det ju Halloween, det brukar inte vara på samma dag!

2007-11-03 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback