Julstämning..

Tog en svängom till Toys"R"Us för att hjälpa en vän med lite inköp. Där hittade jag världens coolaste tomte. Han hade blinbling-halsband, hängbrallor och solglasögon. Också rappade han "Gettin' jiggy with it" (klicka), fast omgjord till en jullåt då. Så ball! Jag måste lätt köpa hem den. Den ska stå på en piedestal här hemma och jag ska trycka på hans hand (för att sätta igång den) varje dag. Åh vad jag längtar till julen nu. På tal om det, bjuder på första julbilden här i bloggen:

image186

Ho ho ho...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååå du är så söt och som jag längtar efter dig. Puss puss kram

2007-11-22 @ 10:12:47
Postat av: Sanna

Va brun du e! Och va langt har du har! jag har kort har och ar blek. Har inte haft tid att sola pa typ tre veckor men ska forsoka fa farg innan jag kommer hem. Och ev gora harforlangning efter jul :) Hoppas allt e bra med dig gumman, puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback