it's getting closer

Nu börjar det bli lite juligt här hemma med. Igår gjorde jag glögg och idag hängde jag upp gardiner med julmönster. Man får ta lite varje dag, då kommer det inte som en chock och då blir man inte så stressad heller. Vaknade strax före tio i morse och gjorde mannagrynsgröt. Sen dess har jag som sagt hängt upp julgardinerna, men annars mest suttit framför tv:n och slappat. Så nu tänkte jag faktiskt vara kreativ och göra lite skolarbete och ringa upp Scorett och se om dom vill ha mig som praktikant. Ändrade mig angående MQ, eftersom det var typ 5 andra i klassen som också skulle praktisera där (ingen i Helsingborg, men ändå). Hoppas Scorett funkar, annars vet jag inte vad jag gör. På måndag måste detta vara fixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback