Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Okejdå, det blev inte så att jag strejkade mot att gå ut igen på hela dagen. Sabina svarade nämligen på mitt sms och ville träffas! Så vid halv tio körde jag och hämtade henne hos hennes mamma, sen åkte vi hem till henne och

- Åt ostbågar (fast bara jag för Sabina tycker inte om)
- Drack läsk
- Gjorde ett tappert försök till uppspikning av gardinstång (tappert = det gick inte)
- Kollade på en halv film
- Flummade en hel del
- Åt clementiner
- Förundrade oss över Jake Gyllenhaals triceps

Sen körde jag henne tillbaka till hennes mamma för hon skulle sova där, och jag körde hem i regnet. Trött i ögonen, farligt att köra då, men det gick så bra ändå. När jag kom hem fick jag smått panik och började städa! Inte städa som i att dammsuga och sånt, men plockade undan smågrejer som låg överallt och kläder på golvet och sådär. Vi ska städa lägenheten imorgon, som vanligt på söndagar, men för att vi ska hinna mer så mycket mer också så tänkte jag att jag "förbereder" lite grann.

Nu ska jag iallafall sova för nu är jag sjukt trött! Ps. Vad tycks om nya bloggdesignen? Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skitsnyggt! Sitter här och läser och ser att det ser annorlunda ut. Sen såg jag ju vad du skrev. Gulligt med rosor. Puss puss kram

2007-11-25 @ 11:57:47
Postat av: alma

finfin desing! (ska bara tipsa om att det står ausas bogg... utan L) Kräm på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback