Bakakaka

Ikväll har jag bakat snoddas, kaffekakor, chokladrutor, kärleksmums eller vad man nu vill kalla dom. Kärt barn har måååånga namn. Snoddas tycker jag är roligast! Dom blev väldigt goda och jag lyckades få kakan att inte sjunka ihop efter att den kom ut ur ugnen. Så den är väldigt .. Ja, hög! Nästan lite svårt att ta en tugga utan att kladda runt munnen, men det är så det ska vara ju! Sen gjorde jag kantarellsoppa till kvällsmat, och vi har ju såklart ätit Snoddas till efterrätt.

Nu ska vi titta på nästa avsnitt Heroes som vi ännu inte sett (avsnitt 6, säsong 2.. ja, med teknikens under kommer man hur långt som helst!) i sängen, och sen sova. Imorgon har jag inte heller någon skola utan är helt ledig. Ska fixa och dona lite grann samt åka in en runda till stan. Jag ska ta tåg för första gången på veckor eftersom bilen är i Malmö utan mig :( Sov gott! Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här i Frankrike heter dom chokladrutor och kostar 3 euro styck, bra va!

2007-11-06 @ 18:09:09
Postat av: Åsa

Fy farao vad dyrt, här hemma kostar dom gratis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback