Ausa = Plugghäst

Igår var jag i skolan, vi hade supergenomgång av allt vi har pratat om under de här 6 veckorna med säljteknik. Tycker denna kursen har varit otroligt givande, men det är antagligen mest för att de föregående kurserna vi haft än så länge varade bara i 2 veckor, medan denna har pågått under 6 veckor som sagt. Så idag och imorgon är det plugga, plugga och åter plugga som gäller, inför tentan på fredag. Är egentligen inte så nervös än, för jag har trots allt varit med på alla lektioner utom en, och en dag gick jag på lunchen. Så en och en halv får man väl säga! Det jag missade under den "halvdagen" gick vi dock igenom igår så det känns lugnande.

Så länge man varit med på alla lektionerna och lyssnat och varit lite engagerad, så borde man iallafall klara G. Alla anteckningar och sånt finns på en sida för oss elever, Fronter, så jag ska sätta mig och skriva ut alla dom och se så jag inte missat något själv på lektionerna. Sen är det bara att plugga in allt. Eller bara och bara, men det är ju så man får göra. Skönt att vi inte behöver läsa hela boken, det är bara ett kapitel hon tyckte vi behövde läsa. Annars blandar vi ihop det hon har sagt med boken, och hon tycker inte riktigt att boken stämmer 100% - men att den är ett bra hjälpmedel sen när vi ska ut i arbetslivet på riktigt.

Nu måste jag sätta igång, så att jag kanske kan slippa plugga lika mycket imorgon om jag känner mig säker på min sak. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig min vän och du kommer att klara dig jättebra!! Puss puss kram min vän

2007-11-21 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback