Wednesday

Idag har jag jobbat 11-19.30.. Det känns verkligen när man inte jobbat på några dagar, gud vad trött jag är. Tur att det är Grey's om ett par minuter och sen Pussycat Dolls som man kan roa sig med. Spelar in Project Runway samtidigt också, så om jag orkar kan jag kolla på det efter PCD.. Men det tvivlar jag på, tror jag kommer somna i soffan i någon reklampaus under Grey's redan, haha. Men jag hoppas inte det, måste se måste se måste se ju!! Efter jobbet sprang jag ner till Knutpunkten för att hinna köpa en latte och en baguette på Sandy's. Orkade verkligen inte ställa mig och göra mat när jag kom hem klockan åtta, så det blev en grov baguette proppfylld med sallad, tomat, gurka och någon krämig ost. Undrar vad det är för ost, supergod är den. Får gå dit och fråga nästa gång man är i närheten ;) ÅH nu ska jag klä på mig myskläder och kolla på Grey's!! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback