Ugly Betty!

Tusan, jag missade ju Ugly Betty! Jag hade hela tiden en känsla av att det var något jag glömde innan när jag satt och pillade smycken. Söta Betty! Vad hände? Vad missade jag? Måste försöka ta reda på vilket avsnitt det var som gick så jag kan få hem det the bad way.. Men Desperate Houswives var lika bra som vanligt! Visste att Art var ett äckel. Oftast blir man väldigt överraskad när man kollar på DH, men det förstod jag hela tiden faktiskt :)

Nu ska jag sova. Upp i tid imorgon och ta mig till körskolan och skriva prov! Min körskolelärare sa sist jag körde: "Om du hade kommit längre på teorin så hade jag skrivit upp dig på uppskrivning och halka idag". Snacka om att driva på mig att jag vill skriva fler dataprov nu! Så jag ska sitta där så länge jag kan imorgon. Sleep tight, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback