The Cookout

Potatisgratängen står i ugnen, två grabbar står ute på gräsmattan och grillar lax, kött och grönsaker. Nu är det bara dukningen kvar. Också ska jag skära lite sallad med. Lite nyttigt får väl slängas med iaf ;)

Idag fick jag brev från Aspero i Malmö, en av skolorna jag sökt till i höst, "kallelse till information och intervju"! Det står typ att dom vill träffa mig för deras urvalsprocess.. Men sen står det bara att dom vill visa mig lokalerna och att det är en möjlighet för mig att ställa frågor kring utbildingen. Så det är väl inte sån intervju direkt, som en "arbetsintervju". Men hursomhaver är jag inte HEMMA den dagen som dem bokat in en tid för mig, för då är jag hos mamma och pappa i Frankrike! Jag åker den 4:e juni och kommer hem den 11:e (vilket betyder att jag inte är hemma på studentdagen heller som är den 8:e..) och dem hade bokat in en tid till mig den 5:e klockan 10 på morgonen. Så jag får ringa på måndag och be om en tidigare eller senare tid. Det ska bli jättekul, jag är supernyfiken på vad det är för ställe! KY-utbildningar är ju liksom företag som har, så jag antar att det är ett företag, inte en skola. Däremot så samarbetar dom med Malmö Högskola så man är ju säkert där en del också.

Nu är det dags för mat; The Cookout ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback