Så var den klar..

Ja, det blev lite mycket rosa så jag fortsatte på det temat med texter och allt. Det blir ganska svårt när ens föräldrar bor i ett annat land, så man får önska sig grejer som går att köpa/fixa där nere, eller över internet. Here it is iallafall:
image115
En dygrip, resten såna bra saker som jag velat ha länge men inte köpt bara. Nu ska jag göra lunch sen ut i solen, det är typ 25 grader idag, helt sjukt. Men det kommer nog åska snart för jag har huvudvärk så det ryker om det. Ciao

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag är en sån där snokare... Näe, men jag hittade dig i min kvälls-tristess. Jag är Sannas brors sambo. Anyway, du skriver om Perpignan. Ska du dit? För fyra år sedan semestrade jag i en liten liten by som heter Soréde, Katalonien. Den ligger nära Perpignan, om jag inte har helt fel. Hur som helst, där är så himla fint i den delen av Frankrike. Sen att det är så nära Spanien och Barca gör ju inte saken sämre. Så ha en trevlig resa, för jag antar du ska dit!

2007-05-30 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback