Roligare lista!

Ja nu har jag gjort denna listan där man ska scrobbla bland sina låtar i iTunes (fick dock göra det i Winamp för iTunes funkar inte..) för att få fram svaren på frågorna. Har även lagt till min egan kommentar under varje svar. Vissa funkade, vissa inte.

1. How are you feeling today?

Lubbock or Leave it med Dixie Chicks
- Den är ju ganska poppig och glad så det passar ju ganska bra! SJälva titeln fattar jag inte dock..

2. Will you get far in life?
Candyland med Gwen Stefani
- Hmm, Candyland? Vet inte vad det ska betyda..


3. How do your friends see you?
Happy Ending med Mika
- Ending?? Typ "tjena, kul att känna dig men hejdå!" eller vadå..?


4. Will you get married?
Voodoo Doll med Fergie
- Haha, hur ska man tolka det då? Kommer gifta mig med någon jag vill utföra Voodoo på eller..?

5. What is your life's theme song?
Futuresex/Lovesounds med Justin Timberlake
- Haha alriiight! Härligt :)


6. What is the story of your life?
Fame Infamy med Fall out Boy
- Är ju ingen "fame" direkt, men man kan ju kanske bli ;)

7. What was high school like?
London Bridge med Fergie
- Jag besökte London under högstadietiden..?


8. How can you get ahead in life?
Don't get it twisted med Gwen Stefani
- Sant ju! Don't get it twisted, så kommer man längre här i livet. Keep it real, liksom?


9. What is tomorrow going to be like?
Breakin' up med Gwen Stefani
- No no, jag skulle inte tro det haha. Denna stämde verkligen inte :)


10. What is the best thing about your friends?
Clumsy med Fergie
- Fast jag är nog den klumpigaste av alla tror jag..?


11. What is in store for the next weekend?
Everybody knows med Dixie Chicks
- Många vet att det är Ekebo avslutning, sista för denna säsongen! Och jag ska spela där då :)


12. What song best describes you?
Sexyback med Justin Timberlake
- Så klaaart! Fasade att jag skulle få den på denna frågan, och se där..


13. How is your life going?
Thriller med Fall out Boy
- Huh?? Nej mitt liv är ingen skräckis tycker jag. Tycker det går ganska bra!


14. What song will play at your funeral?
How to save a life med The Fray
-
Oh ja, den är så bra. Fin och mysig och underbar! Perfekt.


15. How does the world see you?
Vienna med The Fray
- Ser man mig som staden Wien? Är jag lik staden..? Påminner stadens puls om min kanske? :)


16. Will you have a happy life?
Maybe we can take a ride med Fergie
- Nej, den kan jag inte tolka. Alls.


17. What do your friends really think of you?
I like it med Dixie Chicks
- Lovely, dom tycker om mig!!


18. What song describes the person you're attracted to?
Love today med Mika
- Ja, och imorgon och dagen efter det och dagen efter det. Och för alltid :)


19. What message would you like to tell the next generation?
Thnks fr th mmrs med Fall out Boy

- (Thanks for the memories) Fast den skulle man ju vilja säga till generationen FÖRE oss.. Men nästa generation kan ju tacka oss för minnena, typ.

20. Do you have a deep dark secret?
I think she knows med Justin Timberlake
- Bara jag som vet eller? Haha :)


21. Do people secretly lust after me?
Fall away med The Fray
- Ja försvinn! ;)


22. How can I make myself happy?
Not ready to make nice med Dixie Chicks
- Jaha vill inte bli lycklig och glad tydligen


23. Will I ever have children?
Pedestal med Fergie
- Ja och dom kommer vara mina små skatter som jag kommer vilja ställa på en piedestal?


24. What's some good advice for me?
Hum Hallelujah med Fall out Boy
- Bli lite mer kristen eller? :)


25. How will I be remembered?
My Love med Justin Timberlake
- Åh vad mysigt, folk kommer komma ihåg mig som deras lilla love. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback