randigt och gott


Jag har bakat tigerkaka... Nu börjar det lukta gott i hela lägenheten! Sitter nämligen i garderoben (vi har datorn här inne, haha) och det är det rum som är längst bort från spisen, ändå känner jag den ljuva doften som om tigerkakan var precis under min näsa!! Yummie. Kommer typ äta upp hela kakan innan vi ska sticka in till stan och äta middag. Måste försöka ha lite självkontroll. Måste äta riktig mat först. Får äta tigerkaka när jag kommer hem. Ska köpa nötter på Tasty House till bian ikväll, istället för popcorn och godis (japp, brukar ta både popcorn och godis)! Också ska jag ta en Bonaqua Silver med smaken Forrest Fruit istället för läsk. Mycket godare och nyttigare. Detta som kompensation för att vi antagligen ska äta kinamat innan bion. Vilket är det onyttigaste man kan äta!? Iallafall om man tar friterade grejer (som är min favorit, haha) men det blir nog något annnat idag.

Nu ska jag klä på mig, vi får sticka strax.. Spiderman, here we come... Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gott,blir sugen!

Postat av: Kristin

Jag satt och undrade vad det här bian var... det lät kul. Det låter väldigt likt bio också ;) Tihi, förlåt - men snälla, skånska uttryck är läskiga! I love love love love love you!

2007-05-10 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback